Den nya bloggen är awsome!

Är så grymt nöjd med den nya bloggen, fixade en header och höll på lite i kodmallarna, och resultatet blev UNDERBART! :), eller vad tycker ni? Hiss/Diss?

Melodifestivalen slutade precis! :) Danny gick vidare till globen :D<3 Älskar hans låt, HAHA :P Men resten var rätt kass faktiskt. Det är ingen höjdare första gången direkt! Imorgon ska jag åka och kolla på ett par byxor och en skjorta, har velat göra det ganska länge, och så idag när vi kollade i Bromma så fanns det inte där :(


Tycker ni att jag ska börja videoblogga nu när jag har skaffat ny blogg och allt? Har funderat på det ett tag, men det blir lixom aldrig av, tyvärr.. Men om ni vill ha videobloggar, så får ni videobloggar! :D Nu ska jag gå ut till min kära familj och ha en mysig lördags-kväll med dem!<3


Kommentarer
Postat av: palleh

HISS :D

2011-02-06 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0