Eftermiddagen har varit, SEG?

Asså ÅHHHH! Idag så skulle jag åkt in till mamma's jobb efter skolan. Skulle alltså ta tåget till Årstaberg och sen tvärbanan till Globen. Men gissa vad?, det var singnal fel i älvsjö så tåget åkte inte till årsta :( Så åkte jag tillbaka till mot västerhaninge och skulle ta bussen ifrån handenterminalen hem, och då var bussen försenad, haha :P Men nu är jag äntligen hemma iaf ;)


I skolan idag så skulle vi ju redovisa våran musikläxa för musikläraren, men alla hann inte göra så jag får göra nästa vecka, lr veckan efter det :) Så då hinner jag plugga lite till, brava? :D Nu ska jag ta något och äta och sen ÄNTLIGEN fixa en videoblogg! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0