Frågestund & Humor

Dags för en liten frågestund här på bloggen! :) Ni kan fråga vad ni vill. Och är det en fråga som jag inte vill svara på så medelar jag det! ;).Var länge sedan som jag hade en på min(a) bloggar ;) Så nu hade jag lust att ha en liten frågestund, för er skull ;)<3 Och jag hoppas att ni tar chansen att frågar saker nu, för det dröjer nog ett ganska bra tag innan jag har en frågestund igen, så fråga på bara, LET'S GO!! :D


Imorgon har jag sovmorgon till 9:00, så JÄVLA SKÖNT! Vi har hemkunskap så vi får åka direkt dit :) Tror att vi ska laga, hm.. Soppa med varmt bröd. Kul att laga! Fast att tänka på mat nu är inte vad jag känner för direkt, haha :P Har suttit och dragit i mig 2 mackor och massor med frukt... :) Har gjort engelska läxan klart också, skönt att ha det gjort.


 


HAHAHHA :P Första delen är inte BÄSTA, men.....ni kan ju klicka er vidare själva? :D

Jag behöver seriöst ta NYA bilder ;)


Kommentarer
Postat av: bella

1. Hur mycket betyder jag för dig?

2. Omm jag dog, vad skulle du göra?

3. Om jag skulle börja skära mig, hur skulle du reagera?

4. Jag älskar dig. <3

2011-02-10 @ 20:06:21
Postat av: bella

1. Hur mycket betyder jag för dig?

2. Omm jag dog, vad skulle du göra?

3. Om jag skulle börja skära mig, hur skulle du reagera?

4. Jag älskar dig. <3

2011-02-10 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0