Isabel Johansson ♥

Isabel Johansson, du är mitt allt, varje gång jag ser dig blir jag glad, varje gång jag hör din röst blir jag glad, och varje gång jag hör dig skrika, dampa osv. så dampar jag med dig :)♥ Du är inte min kompis?, WHAT? Du är min syster, en riktig syster :D♥ En sådan syster om ställer upp för mig, en syster som jag vet att jag kan lita på, en syster som jag vet älskar mig :)♥ Utan dig hade det inte varit värt att leva, utan dig hade jag inte haft blod i mitt hjärta! Du är en tjej som älskar livet, och jag gillar det, jag ser upp till dig och jag vet att du ser upp till mig! ♥
Om du lider, lider jag med dig :)♥
Om du är svag, så är jag svag :)♥
Om du är stark så är jag stark :)♥
Om du är glad så är jag glad :)♥
Om du är ledsen, så är jag ledsen :(♥
Utan dig hade det inte varit värt att leva! Du lyser upp. Du är en av alla de 10025265254556 stjärnor som lyser mest! Du är vacker, du är söt, du är bäst....och framför allt, DU ÄR MIN! :D♥

Isabel, JAG ÄLSKAR DIG! :D ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: bella

JAGÄLSKARDIGTESS! <3

2011-02-26 @ 23:38:25
URL: http://bhte.blogg.se/
Postat av: bella

JAGÄLSKARDIGTESS! <3

2011-02-26 @ 23:38:25
URL: http://bhte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0