Svar på kommentar!

Efter att Anna hade åkt hem och jag hade duschat så hade jag lust att göra en ny header till bloggen, så jag lekte lite med bilderna tills jag blev nöjd :) Hiss/Diss på den nya headern?



Jag har inte tid att svara på alla kommentarer som kräver svar just nu, tyvärr! Men den här frågan får jag väldigt ofta utav folk, så då svarar jag på den snabbt nu ist så att ni alla som undrar vet! ;)

SV; Hej på dig med Malin, ÅH, vad glad jag blir :) Nej det gör jag tyvärr inte... Har ganska mycket i skolan just nu och känner att jag inte har så mycket tid kvar till fritiden, men jag kommer evt. att börja med gratis-designer när det börjar lungna ner sig i skolan igen! :)



Imorgon är det träning för mig, ensam eftersom att Albin är i fjällen! :( Men det blir kul med lite privat träning ;) POPPIS! :D
JUSTE! Jag kommer att ta bort delen där jag skrev att jag skulle ha en frågestund på bloggen! Kommer inte hinna svara på era frågor på jättelänge, så då är det ju bättre att vi väntar med den, lr hur? :D

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0