Svar på några utav era frågor :)

Hej Tess! Jag undrar om du ve vart man kan köpa "scene-dimonds?". Och har du några sånna?
Hej Anonym! Ja, det vet jag ;) Du kan köpa på New-Yorker & London. Och nej jag har inga Scene dimonds!

Hej gumman! Vart har du köpt linnet du har på dig på den bilden?
Hej på dig också, du som skrev. Det linnet har jag faktiskt köpt i Thailand :) Men det går säkert att köpa i Sverige också!

Hej Tessi! Jag undrar om du har någon favoritfärg?
Hej du med Sandra! Ehm, ohja, många asså! Men den bästa är nog lila, svart & ljusblå ;)

Tjenare. Vad gillar du mest med en kille?
Vad jag gillar mest med en kille? Oj. Nej men jag fastnar väldigt snabbt för killar med bruna ögon, så ja. Bruna ögon.

Vad gör du på fritiden? Fotboll eller? / Julia
Jag spelar faktiskt tennis på fritiden :) Vad har du fått fotboll ifrån?, haha :P

Vad har du för färg på dina ögon? 
Syns inte det på mina bilder? Nehe. Men jag har blåa ögon. Nästan lite grå, men mest blå. Så blåa ögon :)


Nu har jag gjort klart matteläxan för denna veckan, skönt som fan så slipper jag göra den imorgon, hihi ;)
Imorgon skulle vi tydligen åka pulka i skolan? Ja bah "WHAT?" Skit ner dig du som bästemde det asså, även fast jag vet att det var min idrotts-lärare, hehe :P Men ändå, fett sur jag blir asså!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0