Jag älskar dig mamma..

Mamma du ska veta att du är den bästa på hela jorden :( ♥ Och det spelar ingen roll hur du ser ut eller hur du är, du är bäst ändå. Du vet att jag älskar dig, och jag vet att du älskar mig..♥ Det här är svårt för både dig och mig. Jag vet inte vad som har hänt? Allt bara försvann? :O Du var så rak och ärlig, modig och stark! :( Och nu är du nere, orolig och feg :( Du måste ta den här chansen mamma, jag och familjen älskar dig för den du är! Men det är svårt för mig, och jobbigt för mig att veta vem du är när du aldrig är där? :O ♥

ÄLSKAR DIG MAMMA.♥
Du&Jag = Bästisar
Du&Jag = Familj
Du&Jag = Alltid bäst.
♥♥♥♥♥

Ta hjälp snälla? :O


Kommentarer
Postat av: Simone

Finns här för dig om du vill nått <3

2011-02-24 @ 21:31:22
URL: http://siimonecheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0