Och så ska man slinga håret imorgon

Vilken härlig måndag jag haft idag! :) Roligt med alla min söta kompisar, och även lektionerna var roliga :O Hoppas det kan vara så alltid när man är i skolan? Men roligaste var ändå SO:N, favorit ämne faktiskt! :)


När jag kom hem idag hade mamma köpt hårfärg åt mig & henne så att jag kan slinga håret och hon färga! :) Brunt, något nytt, YEAH!! Men jag vet inte om det passar på mig :P Har bara haft röda, svarta & ljusblonda slingor innan ;) Men det ska säkert bli bra med bruna också, eller? :P

Nu ska jag äta lite middag och sen börja med mina läxor för denna veckan, PLUGG-PLUGG :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad fin du kmr bli med brunt hår ;) <3

2011-02-07 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0