Äntligen har jag fått mina kläder! :)

Nu har jag äntligen köpt mina kläder :D Passar riktigt bra i dem om man får säga så om sig själv? :O Köpte en skjorta & 2 par brallor. Riktigt nöjd! ;) Nät jag kom hem sen så började jag ta massor med "ego-bilder", som det kallas :( Hatar att säga att man ar tagit ego-bilder, men that's it! ;)<3



Ikväll blir det köttgryta med ris! :) Jävlar vad gott det ska bli :D Det var länge-sedan-jag-åt-köttgryta.
Nu ska jag plugga lite engelska! ;)



Nya skjortan ^^)


Jag vet inte, men jag gillar att ta bilder inne på toaletten? WHY?!

 




Så det blev 2 fina bilder, där också ;)
© på alla bilder! All stöld anmäls!


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

fin blogg!

lust att följa varandra via bloglovin? :-)

kram

2011-02-06 @ 17:45:22
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hihi okej, jag har lagt till dig nu! säg gärna till när du lagt till mig :) tyvärr så använder jag inte msn så ofta så

2011-02-06 @ 18:24:35
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0