Smink-video kommer evt. att komma!

Planerar starkt på att göra en smink-video asså :) Eller vad tycker ni om det? En tjej frågade mig via. mejl om jag inte kunde göra en hårvideo, men sorry gumman :(, jag fixar mitt hår så jä*la snabbt så videon skulle antagligen bara bli 1 min lång? Men då tänkte jag att jag gör en smink-video istället? :) Men jag vet inte när den kommer upp, men någongång i veckan iaf ;)



Idag har jag uppdaterat jävligt dåligt. Men jag har varit så inne i min läxa så jag kan inte tänkte på så mycket annat just nu, tyvärr :( Kan inte sluta tänka på den där jävla läxan asså, men jag är klar snart så då blir det bättre med bloggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0