Sva på era fågor del 2

Nu svarar jag på ytligare lite utav era frågor ;)

Hallo sweetie! ;) Har du Facebook/Fb?
Tjenare Anonym! Jepp, jag har Facebook. Varför skulle jag inte? :)

Vad ha du för mobil?
Jag har en Xperia X8, skitbra telefon! :P

Vad gillar du mest med dig själv?
Vad  jag gillar bäst med mig själv är faktiskt mitt självförtoende! :)

Har du syskon?
Ja, jag har två halvsyskon. Evelyne & Bastian :) Älskar er.♥


Har du någon favorit film? :)
Nej jag har faktiskt inte någon direkt "favorit".

Vad har du för färg på ditt hår från början?
Jag har faktiskt blont hår från början, men har haft ljus-brunt.

Hallojsan! Gillar du ditt liv?
Nej, avskyr det.........Seriöst? Dum fråga. Hej föresten! :D

Nu har jag svarat klart på alla frågor som jag har fått via mejl! :) 


Nu håller Pappa & Bella på att laga middag, tror att det blir pasta och sås, bacon-sås typ. HAHA :P
Imorgon är det Fredag, sköööööööönt. Slutar 12:00 + att jag har träning :)<3 Love Fridays.♥
Det är nån skum kille som håller på att messa mig? :O WHO ARE YOU?! Tell me :(


Är det bara jag som är så-jävla-trött-på-fitt-snön? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0