Videoblogg på G

Vaknade runt 09:00 idag av att jag var otroligt kissnödig :P Sen så kunde jag inte somma om riktigt, så jag gick upp :) När pappa kommer hem från sin lilla cykeltur så åker vi och köper lite nya kläder! Vet precis vad jag vill ha! 


Nu har jag äntligen bästemt mig för att göra en videoblogg! :) Första gången så blir det bara "Random-Snack", men sen så blir det andra videobloggar, där jag klipper lite osv :) Men nu är det så att jag inte har någon aning om vad jag ska göra i dem andra videobloggarna, så ni måste komma med lite bra tips! ;)


Kommentarer
Postat av: simona

2011-02-11 @ 19:42:45
Postat av: simona

fille snygg blogg om du undrar så är jag simona.

2011-02-11 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0