Det är inte kul!


Seriöst? Sluta! Det är många tjejer/killar som inte har några liv! Dem sitter och kommenterar folksbloggar, och det är OTROLIGT elaka kommentarer! Jag fick en kommentare för drygt 15 minuter sedan! Där det stog att jag hade fult hår och att hon var mycket snyggare än mig! Lixom, vad är grejen? Och så är dem så jävla fega så dem heter Anonym! Blir så jävla arg & sur!! :(
Så lägg bara ner!

+ att jag kommer att ta bort ALLA elaka kommentarer som skickas in! Så räkna inte med svar!
Och du Lena, huh. Jag kommer inte svara på din frågor! Bara så att du vet ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

ja jag kan adda dig nu, jag heter som bloggen ungefär så du märker om det är jag ;)

Vad skoj, duktig på det nu? :)

2011-03-12 @ 14:29:31
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

men asså varför vill du inte svara jag vill bara veta vilken klass du går i jag är ett fan av dig

2011-03-12 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0