Kass uppdatering


Hejsan bloggen!
Som ni kanske märkt har det varit en kass uppdatering på bloggen den senaste tiden, och jag lovar er att den ska bli bättre den här veckan!
Efter skolan idag åkte jag hem till pappa, packade mina grejer, sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och storhandlade på maxi! Sen så gick vi och satte oss på donken och snackade grymt mycket skit, vi hade så mycket roliga saker att berätta för varandra, det var hur mysigt som helst :) Sen åkte vi en snabbis till öb också :) Hittade två grymt fina ögonskuggor där (synd bara att plånboken sa stort NEJ).
Nu är jag i alla fall hemma och ska väl inte göra så mycket mera idag! Kanske tar en snabb promenad senare, vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt :)

2011-03-21 @ 18:27:48
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0