Svar på tal!

Hej, Tess! Jag är mamma till en tjej som heter Lissie. Hon älskar din blogg, men hon är 9 år och har börjat sminka sig för att du gör det. Lissie har alltid varit brunett men nu vill hon färga sitt hår blont eftersom du skrev ett inlägg om det. Jag trodde du skulle vara en förebild till dina yngre läsare. Jag förstår att du gillar att ha smink men du kanske ska tänka på att du är en inspiration för små flickor.

Hälsningar \ Ann Borl

Hej Ann Borl? Jättekul att hon gillar min blogg men jag är ju den jag är, och jag hade ingen aning om att en 9:årig flicka läser min blogg? Och om det nu inte passar att jag är den jag är så får du väl säga till din dotter att sluta läsa min blogg..
Och seriöst? Tror du jag går på den? nej -.-

Tess? Heter inte du Felicia
Jodå, Felicia är mitt namn, fult va? Ja, men jag kallar mig för Tess eftersom att jag tycker Felicia är ASAFULT :D


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Heej tess! jag har fått en blogg! den heter CassandraLo jag har tipsat om dig på den!

2011-03-22 @ 15:33:55
URL: http://CassandraLo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0